Jump to content

Darkroom im Winter


Lars1973

Empfohlener Beitrag

Geschrieben
Es gibt auch gar nicht (mehr) so viele Kinos / Darkrooms. Die Pandemie hat einiges verschlungen, leider.
Geschrieben
1. großes Sexkaufhaus. Waldhausener Straße 161 - Mönchengladbach
Geschrieben
Op 19.9.2022 om 18:27 schreef Lars1973:

In de zomer bezoek ik graag homo-ontmoetingsplaatsen, zoals de bekende parkeerplaatsen. Nu het te koud wordt, rijd ik er liever in de donkere kamer mee. Maar... Ik ken bijna niemand in de omgeving van Venlo, Mönchengladbach, Moers, misschien wel duisburg. Ik was dit jaar in Gayworld Duisburg, maar hopelijk ken je anderen waar ik 's avonds in de WE kan opschieten. Dat kan hier het antwoord zijn, of PM. Mijn voorkeur voor (Domi) senioren blijft zoals het is.

 

Geschrieben

Früher war ich mal im Höhepunkt in Oberhausen (Kino), weiß aber nicht ob es das noch gibt. Ansonsten sind sicher die Gay Saunen (Pluto/Essen und Ruhrwellness /Mülheim) exzellente Alternativen. 

Geschrieben

Es werden immer weniger und mein Eindruck ist, dass grade die besten verschwunden sind.

×
×
  • Neu erstellen...